Jag och mitt liv

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Carro - 13 september 2011 15:47

Idag är det som sagt tisdag o jag har inte gjort så mkt. Sitter just nu o väntar på att Timo ska komma hem med pizza. Gott gott..


Sandra o Tobbe kom hit för flera timmar sen. Tobbe skulle söka jobb. Men just nu sitter Sandra framför datan o jag o Tobbe broderar. Skoj skoj.. Jag har gjort ett bokmärke men de är inte helt klart än. Ser så tomt ut på sina ställen. Tobbe håller på att göra en nalle. Kul när man hittar sina saker o att som jag finner ro med att brodera precis som jag gör med att läsa.. Älskar att läsa o jag älskar att brodera. Jag håller på med korsstygn. Gör mina egna mallar men vill även ha så man kan följa något. Jag hade flera böcker hemma förut men jag hittar bara en. Vet inte vart resten har tagit vägen.

Jag hade en bok med bosktäver men fannn.. Jag hittar den inte, kanske är den hemma hos Nille eller så kanske så har jag tappat bort den. Irriterande är det ju i alla fall.


Imorgon måste jag fan till jobbet o jobba hela dan. Kan inte tappa fler timmar nu. Det funkar inte o spec inte om jag verkligen vill ha jobb. Måste verkligen ha jobb..


Vet inte vad som händer ikväll. Hade tänkt att jag skulle åka till mamma o pappa men de blev inget eftersom pappa jobbar kväll. Så jag åker kanske ut dit imorgon. Men då är inte min bror hemma. Men sak samma. Jag vill träffa mamma o pappa, det var ju ett tag sen.


Nej jag vet ej mer av vad jag ska skriva så vi hörs..   

Ovido - Quiz & Flashcards