Jag och mitt liv

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Carro - 15 september 2011 18:46

Du verkar inte inse hur mkt jag tycker om dig. Du verkar inte inse att jag lider av att de är så här.

Nej jag vet inte hur jag ska få dig att förstå. Jag orkar inte!!

Av Carro - 15 september 2011 17:47

Jag mår verkligen inte bra när det är så här. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra eller om jag ska göra. Jag vet inte om jag orkar, vill eller kan.

Jag vet inte alls vad jag vill just nu. Jag mår skit. Jag vet att jag hade bråttom, jag vet att jag inte tänkte mig för. Men jag vet vad jag känner.

Men just nu känns det som att jag inte ens kan lita på det.


Ibland önskar jag att all min kärlek o tro jag har på folk ska göra allting bra. Men ändå blir allting fel. Varför är det alltid jag? Varför är det alltid jag som är boven? Men ändå jag som försöker göra det bra.


Denna gång tänker inte jag vara den som ber om ursäkt först. Jag vägrar.

Jag vill inte vara den som alltid säger förlåt.

Jag vill inte vara den som alltid ger mig.

Du är oxå kunnig att be om ursäkt.


Jag kanske inte alltid är boven men de känns fan så, o det är många som får mig att känna så. Det tär så in i helvete på mig. Jag har ställt upp på så jävla många människor. Funnits där, hjälpt. Men när jag behöver hjälp, när jag behöver någon där. Då finns det ingen. Eller ingen o ingen. Det finns säkert. Men jag är less på att det är jag som hör av mig hela tiden.


Jag sitter o funderar starkt på om jag ska rensa bland mina vänner på fb. För det finns så många som slutat prata med mig pga att jag gjorde slut med Nille, eller att dom flyttat. Eller så kanske jag inte var värd något i början. Vissa fick en stor uppgift, men idag så har jag ingen kontakt med dom. O det är ändå min son det handlar om, min o Nilles son.


Jag är less på det här. Jag är tydligen inte vatten värt för vissa personer. Jag har skrivit o bett om ursäkt för att jag har varit så jävla dum o slutat höra av mig. Trodde allt var bra. Men det är fortfarande bara jag som hör av mig.


Jag saknar många vänner som jag hade, jag saknar många personer som pratade med mig förut. Jag saknar vissa personer som man pratar lite oftare med men att jag som vanligt är så jävla dum i huvudet att jag inte håller de jag säger, som te.x att jag ska in på msn men jag aldrig kommer in osv.. Jätte ledsen ang de Maria..


Nej jag vet inte vart jag ville komma med detta.

Jag känner mig bara så jävla sviken.

Nu ska jag rensa "vänner"..


O alla som känner mig o läser min blogg ska inte ta åt sig. Det är bara en del. Om ni hör av er så får ni veta om det är du/ni o varför..

Av Carro - 15 september 2011 14:49

Jag behöver en ny dator men jag vet inte om jag vill ha en Ipad eller om jag vill ha en bärbar dator.


Jag kan inte så mkt om varken datorer så skriv gärna motivation oxå.. =) Snälla hjälp!

Av Carro - 15 september 2011 14:23

Just nu är de ganska stökigt på v-rumsbordet o barnen har inte fått upp sina nya gardiner. Men jag vill visa ändå.


        Vardagsrummet..     Sovrummet med obäddad säng + 2 nötter hihi.. Detta är då Sandra o Tobbe       Barnens rum. Men tyvärr inte deras nya gardiner. Ska snart sätta upp dom.


Men det kommer andra bilder..

Av Carro - 15 september 2011 09:31

 


Du betyder mkt för mig, men ibland förstår jag mig verkligen inte på dig.

Jag försöker o försöker få allt bra o jag vill leva med dig.

Du är en kompliserad människa men jag tycker om dig.

Vi har olika åsikter som nästan allt o det är jobbigt.

Men du får mig att må bra. Du får mig glad.

Jag trivs bra med dig, vi har det kul.

Jag älskar dig!

Av Carro - 15 september 2011 08:50

Först vill jag bara skriva att jag vet att hearden är i nybörjar skick. Men det var/är första gången jag gjorde någonting sådant själv. O det är första gången jag håller på med ps.. Så klaga inte.. haha


Annars då? Jo jag försov mig i morse o vaknade med huvudvärk. Därav anledningen till att jag sitter hemma nu. Ska till skolan efter lunch. Eller rättare sagt jobbet.


Jag blir så jävla less på vissa personer så jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Det här funkar inte längre. Jag vet inte vad jag ska göra.. Blir fan galen..


Ovido - Quiz & Flashcards