Jag och mitt liv

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Carro - 27 september 2011 10:42

Ska snart dra iväg till jobbet igen. Inte för att jag känner att jag vill de. Inte så kul att jobba med 2 killar som inte kan svenska o inte heller pratar med mig. Suck..


Annars finns det inte så mkt att göra. Fick 1 ½ timmes lunch. Helt underbart men nu börjar tiden gå ut. Sen ska jag gå tidigare idag. Ska sluta kl 14..


Varför? Ja, skit i de ni.. haha.. Vill inte skriva det här då det går så jävla mkt rykten o jag är så less på folk som inte tar reda på fakta först.


Hade verkligen sett fram emot tjejmiddan men den är bara att glömma. Hade allt varit som vanligt så hade jag ändå inte kunnat gå. Hade tydligen dubbel bokat mig. Trist men så är de.


Ska träffa min bror idag oxå. Ska även försöka ta en fika med syster imorgon. Handla en sak till mamma som ska upp till Åre på torsdag morgon. Måste erkänna att jag är avis. Jag vill oxå upp dit. Men det blir min tur någon annan gång.


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer. Så vi hörs.. Bye Bye

Av Carro - 27 september 2011 08:03

som tydligen inte ingick i mitt förra inlägg som jag tydligen glömde skriva är att jag är nöjd med mitt liv. jag har en familj som ställer upp, underbara vänner (såna som kan ta skämt o annat) o som inte bara skyller på 1 utomstående utan även sin partner om de skulle vara så. som talar om vad som är fel osv.. Men till saken at jag trivs med mitt liv. Visst allt är inte bra men jag trivs fortfarande. De är lite som saknas som mindre bråk i ett förhållande, jobb (eftersom ja vill o inte har någon som försörjer mig) mer stabil ekonomi.. Annars mår jag kanon bra.. !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards