Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Undra..

Av Carro - 26 september 2011 14:01

Undra hur många gånger man har funderat att saker går att lösa, att allt ordnar sig. Hur många gånger man beskyller sig själv om något går åt helvete. Detta handlar inte bara om kärleken utan om så mkt annat. Det är många gånger jag har tänkt att allt är mitt fel. Spelar ingen roll vad det handlar om. Om det så att en vänskap går åt helvete eller om det är kärleken som går åt fanders. Eller att man kanske inte har råd med någonting som man behöver eller som man skulle vilja unna sig. Jag har inte den bästa ekonomin. Jag går på soc o har aktivitets stöd. Så nej jag har inte bra pengar. O så kollar man på andra bloggar eller pratar med folk som köper både det ena o de andra. Går ut på krogen varje helg o går på bio jämt eller ofta. Blir jag avis? Ja men samtidigt så har dom säkert jobbat sig upp. Eller vissa har bara en gubbe som jobbar o att han då är väldigt generös. Nej jag vill inte ha en kille som försörjer mig på det viset. Jag vill ha en kille som tar mig för den jag är o vill killen köpa något åt mig så är han välkommen. Men jag vill inte vara en person som bara går in i en butik o man ser något man vill ha o killen bara går o tar det. O så fortsätter det..


Det är många gånger då jag känner att jag är boven i allt. Trots att jag vet innerst inne att det inte är så. Men jag vet inte varför. Jag vet att vissa har väldigt lätt att komma in på mitt samvete. Vissa kan såra mig riktigt bra om dom vet vilka knappar dom ska trycka på.

Jag försöker hela tiden jobba bort de. Men det är inte det lättaste. Men jag kämpar.


Jag vet inte varför jag kom in på detta, det är som vanligt mina tankar som rullar runt i huvudet. O det är en del. Om jag bara kunde sätta finger på allt jag funderar på så skulle det stå mkt här i bloggen. men jag har svårt att sätta finger på vad det kan vara. Som just nu. Så sitter jag med en oro i kroppen o jag vet inte vad det beror på eller vart den kommer ifrån. Men den sitter där. Vet inte vad jag ska göra. För vad jag än gör så blir det bara värre o starkare.

Men vad det än är så klarar jag de. Jag är en stark person som klarar sig.

Visst att jag velar mkt men jag vet att jag är stark o att jag har min familj om de skulle behövas.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards